sikit-sikit lama-lama jadi bukit

February 20, 2007 at 6:47 pm | Posted in Business | Leave a comment

Aku masuk bisness mymode nih baru 2 bulan lebih, kat sini aku nak tunjuk kat korang pendapatan bulan pertama aku hasil dari buat mymode nih, mula-mula memang tak banyak tapi ada la peningkatan Alhamdulillah.

m1.jpg

Hehe.. amacam ciput jer kan income aku, biasa la tuh mula-mula masuk.. sapa-sapa yang baru join Mymode korang jangan patah semangat kalau bila dapat weekly bonus sms tiap-tiap hari Khamis tuh tengok-tengok tak banyak yang masuk, jangan sekali-kali patah semangat WOKEY!! Yang nih aku punya total income untuk January pulak

m2.jpg

Orait la tuh kan ada peningkatan.. hehe, korang jgn terkejut beruk pulak nanti bila aku post aku punya income untuk February.. lepas 2 bulan lebih aku buat bisness Mymode nih aku tengok dari segi income memang berpotensi besar nak cecah ratusan malah ribuan ringgit, yang penting masa mula-mula buat bisness nih jangan mudah patah semangat, walaupun nampak jual prepaid nih cam simple atau ‘low class’ kalau nak compare dgn MLM2 lain tapi sebenarnya mymode ada ‘kekuatan’ & ‘kelebihan’ tersendiri..🙂

Konsep bisness ni very simple and straightforward:

  • Join Mymode utk jadi pengguna bijak.. topup prepaid utk kegunaan sendiri dulu, kalau dapat buat jualan itu adalah satu BONUS!!
  • Prospek yang akan join Mymode nih biasanya customer2 sendiri jugak.. so kalau ada 100 orang yang join bawah anda walaupun semua jenis yang utk pakai kegunaan sendiri.. YOUR INCOME WILL MULTIPLY

Nak join pun mudah.. pakej keahlian RM65 (RM54 utk pendaftaran + RM11 modal dpt dlm akaun).. bank in RM60 (diskaun RM5 hehe..) kat akaun Maybank aku 151034614883 pastuh aku akan daftarkan korang

So jangan lupa call/sms aku di 0122463652 untuk join atau bertanya lebih lanjut atau boleh jugak daftar di portal http://income.duitforex.com

p/s : Nanti aku akan post snapshot income aku untuk Februari hehe..

Updated on 2 March, 2007

Okeh.. ni latest update sebagaimana yg dijanjikan snapshot income Februari.. makin meningkat tuh hehe, tunggu yg March pulak

bonus2.JPG

Leave a Comment »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

